Friday 24 February 2012

Bahagian-bahagian Premium Beautiful



Number Description
1     Lace 'Cup' mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payudara dari melimpah keluar. Untuk ibu yang menyusukan bayi, hanya tarik kebawah untuk mengeluarkan isi payudara. Tindakbalas ini mengelak dari payudara jatuh. Fir juga terdapat disini, air susu tidak akan menitis-nitis/berhenti ia akan mengoptimumkan perkilangan air susu tidak berlebih tidak juga berkurang.

2      batang keluli bermemori (kiri dan kanan di tulang rusuk) berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan . Badan akan terbentuk menjadi kon shape disini- anda akan kelihatan mantap disini.

3     Fabrik paling tebal, bermakna fir paling banyak disini-memberi kesan maxima terhadap pembakaran lemak tebal di perut. Disamping akan memberi kesan memampat seterusnya mengemaskan lemak-lemak yang mengelember.

4    Rekaan mampatan dwi-lapisan berfungsi menyelaras lemak pada sekitar peha, membentuk kontur peha yang menarik.

5     Perhiasan berlian berbentuk rama - rama menonjolkan keunggulan produk.

6     Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong payu dara.

7     Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur payu dara. FIR paling banyak disini untuk pembakaran lemak yang maximum keatas perut yang buncit disini.

8     Lubang angin- memberi kesan selesa yang berpanjangan, mengawal keputihan, fungus dan bau yang tidak menyenangkan. Anda akan sentiasa rasa 'hygenic'.

9     Kedudukan dan bentuk tali yang tidak mudah jatuh (kebanyakkan jenama lain akan gagal disini). Tali ini tidak menganjal bertahun-tahun lamanya. Tidak berbekas seperti anda memakai Bra biasa. Keselesaan sepanjang hari. Tali bra yang boleh diketatkan atau dilonggarkan ikut keselesaan masing-masing.

10 Rekaan bentuk "U" pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menyerlahkan pandangan kurus (lemak akan menjadi tipis disini) dari belakang badan anda, ia juga mempercepatkan pembentukan (shaping) di belakang badan, dan juga menambah kontur bahagian belakang. Lemak yang tebal, ajaibnya akan hilang sebaik sahaja anda memakai scara peraturan disini.

11     'Love Shape' nipis untuk membentuk pinggul yang seksi lagi montok dan menaikkan pinggul (uplift).

12    Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutupi bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang , turut mengatasi masalah berbadan besar.

13     Batang keluli memori(Ada 7 tulang kesemuanya) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari. Kesan 'effect' pemakaian kimono pada wanita jepun ini di applikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung premium beautiful. ANDA tidak akan bongkok sehingga ke tua jika amalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan LENYAP juga dari badan!



No comments:

Post a Comment