Sunday 1 January 2012

WAJAH TANPA JERAWAT DGN MEKAR SEMILU

Set Produk Mekar Semilu yg Sis Rose Pakai........Dulu kulit wajah Sis setiap kali nak period jerawat pun mulalah timbul n kemudian bintik2 itam pun ada la...tp sejak Sis Rose pakai Produk MEKAR SEMILU ni jerawat dah xde...kulit muka pun dah bertambah ok....bila dah ok sis pun share ngn kwn2 testimoni perubahan kulit wajah sis dan kini Sis Rose jadi pengedar Mekar semilu pula...Alang2 dah pakai leh buat duit jugak....so kat sini sesiapa yang berminat untuk mencuba bolehlah hubungi Sis Rose untuk mendapatkannya...Berbaloi2...mcm set kat atas tu 1 Set ada Sabun Propolis, krim mutiara, krim siang n toner mekar semilu.1 set RM162 tidak termasuk kos penghantaran..





SABUN PROPOLIS kat atas ni tujuannya untuk merawat resdung, jerawat, nanah, panau, parut jerawat, gatal pada kulit, kurap, kayap dan berupaya membantu mencerahkan kulit.

Sabun Propolis juga bantu merawat bayi yang baru lahir seperti ruam dan kulit yang dijankiti kuman (ekzima)..malah sesuai untuk yang bermasalah kulit..sabunkan seluruh badan..kalo ada yang gatal2 tuh.


testimonial dari kawan2 ada yang bercakap mengenai hal Sabun ini memang mujarab..member sis bagi adik dia pakai seminggu ..adik dia mengalami jerawat batu yang besar2..dan jenis keras2 tu then yang nampak bengkak. lepas pakai sabun tu dalam seminggu perubahan dah nampak..jerawat dah kering dan mengecut.

HARGA :
(WM) RM 30
(EM) RM 33
*excluding postage
leh tahan 3-4 bulan...berbaloi...



KRIM MUTIARA ni plak diperbuat dari serbuk mutiara khusus utk merawat dan mencantikkan wajah bg lelaki /perempuan  ia berfungsi untuk menghilangkan jeragat dan mencerahkan tanpa ada PENGELUPASAN..best kan?. pastu dapat menyingkirkan sel-sel kulit mati  dan merancsang sel kulit baru dan menutup pori-pori yg terbuka.Juga mengurangkan garis-garis halus dan kedutan menjadikan kulit kelihatan segar berseri. Ia juga mempunyai Anti Penuaan dan juga membantu masalah kulit kering. 

HARGA :
(WM) RM 65
(EM) RM 68
*excluding postage



KRIM SIANG  ni pulak dipakai selepas memakai Krim Mutiara pada sebelah siang.. Fungsi2nye

-melindungi kulit dari sinar UVA & UVB

-membuat kulit menjadi gebu dan cantik
-bertindak sebagai bedak asas
-sesuai utk semua jenis kulit

Sis Rose pakai tahan 4 bulan..jimat kan...... 
HARGA : 
RM 40 (SM)
 RM 43 (EM)
*excluding postage



PENYEGAR ZAM-ZAM
Yg ni pun best gak..pakai sebelum pakai mekap...last sekali pun leh sembur ke wajah jika sesiapa yg x de fix-spray...fungsi spray kat muka masa last mekap utk mekap tahan lama...

-penyegar zam-zam dengan ekstrak mawar utk menyegarkan kulit, menutup pori-pori, merawat dan menyihatkan semua jenis kulit -terutamanya kulit bermasalah.

HARGA :
(WM) RM 27
(EM) RM 30
*excluding postage

JIKA BERMINAT SILA HUBUNGI SIS ROSE 013-3361043 


Ada banyak lagi produk Mekar Semilu yg Sis Rose x update seperti BB Cream, Scrub...nanti Sis Update kan yer.... 

2 comments:

  1. Salam. is it effective on acne scarring? i tried various different kind of products but none are working.

    ReplyDelete