Friday 1 February 2013

Bayi anda meragam di waktu malam?

Assalamualaikum dan hai semua...

Kpd ibubapa yg mempunyai baby mesti selalu mengalami masalah anak meragam di waktu malam kan...


BAYI yang kerap menangis, terbangun waktu malam atau meragam ketika tidur, sudah tentu akan meresahkan ibu bapa. Bagi ibu bapa yang berkerjaya, tentu memberi lebih kesan kerana waktu tidur mereka juga akan terganggu menyebabkan badan tidak bermaya untuk meneruskan tugas harian keesokan harinya. 

Namun, kesan lebih membimbangkan ialah kesihatan bayi kerana tidur yang cukup amat penting untuk tumbesaran. Bayi yang baru lahir khususnya, pada keseluruhannya akan tidur 16 hingga 20 jam sehari dan terjaga apabila tiba waktu makan. 

Bagaimanapun, setiap bayi mempunyai keunikan gaya tidur secara tersendiri. Masa terpanjang untuk bayi tidur selalunya empat hingga lima jam bergantung kepada daya tahan lapar. Tiada jadual tidur yang tetap untuk bayi yang baru lahir. 


Pada biasanya, bayi akan mula mengenali waktu malam ketika berusia tiga bulan. Lebih kurang 90 peratus bayi pada peringkat itu akan tidur sepanjang malam, iaitu enam jam hingga lapan jam. 

Kadangkala bayi akan menangis atau membuat bunyian jika tidak nyenyak tidur. Mereka akan terbangun dengan sendirinya ketika tidur pada waktu malam. Jika bayi menangis berterusan selama beberapa minit, anda perlu memberi perhatian.






Dengan BIO VELOCITY SLEEP MATE baby anda tidak meragam lagi kerana keistimewaan Bio Velocity Sleep Mate


 BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.




DAPATKAN BIO VELOCITY SLEEP MATE 

ANDA SEKARANG

UNTUK 

TIDUR 

YG 

LEBIH 

BERKUALITI

HUBUNGI

SIS ROSE

013-3361043

No comments:

Post a Comment