Friday 15 March 2013

Hukum tarikan (LAW OF ATTRACTION)





Ketahui apa dia hukum tarikan (Law of Attraction) . Satu kaedah yang luarbiasa telah berjaya membantu berjuta -juta orang mencipta kejayaan mereka. dAPATKAN APA YANG ANDA INGINKAN DALAM KEHIDUPAN ANDA. INSYAALLAH.
Hukum Tarikan ( Law of Attraction)

Pernahkah anda berada di tempat orang yang sedang bergembira dan anda juga dapat merasakan perasaan kegembiraan? Begitu juga apabila anda berada di dalam kumpulan yang sedang bersedih, tiba –tiba jiwa anda diruntun kesayuan dan merasakan suasana emosi tersebut. Atau pernahkah anda turut juga menguap apabila rakan anda di sebelah mula menguap? Apakah fenomena ini?

Hukum ini adalah satu sistem yang berfungsi secara suatu tenaga akan menarik sesuatu DI SEKELILING apabila tenaga getaran berlaku di dalam minda seseorang.

Tenaga getaran yang dihasilkan melalu emosi akan memberikan kesan tarikan pada keadaan persekitaran.. Cara ia bergerak adalah seperti apabila anda membalingkan batu pada air. Gelombang dari kecil akan bergerak secara berbilang –bilang bulatan yang besar. Lagi besar batu dan kuat anda baling akan menghasilkan lebih besar riak gelombang itu.

Tenaga emosi terbahagi kepada dua iaitu positif dan negatif. Tenaga getaran positif ahila gembira, ceria , semangat, yakin, kasih , teruja, selesa,Bangla dan sebagainya.

Tenaga getaran negatif ialah sedíh, kecewa, benci ,putus asa, marah, dendam,sunyi dan sebagainya.

Tenaga akan mengikuti ke mana sahaja minda bergerak. Siapa diri anda sekarang dan apa yang anda rasakan sekarang , kesemuanya adalah hasil dari getaran emosi yang anda sendiri bertanggungjawab menghasilkannya samaada anda sedar atau tidak atau samada anda hendak atau pun tidak sebenarnaya Ia adalah hasil dari aktiviti minda anda. Anda adalah apa yang anda fikirkan

Mengapa kita perlu tahu hukum tarikan ini? Ia adalah supaya anda tahu kaedah untuk mencipta kehidupan yang bagaimana yang anda ingin dan citakan terjadi pada anda dan keluarga tercinta. Anda adalah arkitek kehidupan anda sendiri!

No comments:

Post a Comment