Monday 11 January 2016

Cellmaxx terbaikk

CELLMAXX - TAMBAH PENGELUARAN STEM CELL , TUBUH JADI SIHAT
KECIL-KECIL CILI PADI - 1 peket Cellmaxx ini sazinya cuma 3 gram sahaja !
Tapi ia mengandungi 64 nutrien berkhasiat mampu tambah pengeluaran sel stem .
Pada usia 20-an, pengeluaran sel stem di dalam badan semakin berkurangan. Cellmaxx dapat merangsang dan menggalakkan tulang sum sum supaya membebaskan sel stem.
Penasihat Perubatan Maxxima, Profesor Madya Dr Haresh Kumar berkata, apabila Cellmaxx dengan teknologi ImuMaxx diambil, ia akan memasuki sistem penghadaman manusia yang kemudiannya diserap ke dalam sistem aliran darah.
" Sistem aliran darah pula akan membawa formula ImuMaxx itu tadi ke tulang sum sum, di mana ia merangsang tulang sum-sum untuk membebaskan sel stem.
" Apabila sel stem di bebaskan, bilangan sel stem dewasa dalam darah akan meningkat. Justeru, jika berlaku sebarang kecederaan, kerosakan, kematian sel atau tisu dalam badan, sel stem tadi akan terus menyerap ke tempat yang memerlukan bantuan.
" Sel stem akan melakukan perbezaan dan menjadi sel berkenaan .
Contohnya, seorang ahli sukan yang mengalami kecederaan otot, apabila dia mengambil Cellmaxx, sel stem akan ke otot yang cedera itu dan membaikinya, sekaligus memulihkannya semula. Di sini, sistem pembaharuan akan berlaku ".
Anda pasti tertanya- tanya, apa itu sel stem ?
Sel stem ialah sel induk dalam badan yang berupaya menjadi mana-mana sel dalam badan kita. Misalnya sel stem boleh berubah menjadi sel saraf, sel usus, sel otot dan sebagainya.
Menerusi eksperimen yang dijalankan, pengambilan satu peket Cellmaxx membolehkan sel stem bertambah 3 - 4 juta lebih banyak iaitu 25-30% sel stem. Maka dengan ini, orang yang mempunyai pelbagai masalah, sakit otot, sendi, saraf boleh jadikan sistem pembaharuan sekali ( regeneration cell )



Utk tempahan Whatsapp 

No comments:

Post a Comment