Sunday 8 January 2012

APA BEZA PREMIUM BEAUTIFUL DGN BRA BIASA???


S-Apa yang membezakan Long Bra Premium Beautiful dan Coli Biasa
J-Actually banyak perbezaannya....antaranya:
1) Ditenun dengan sulaman fir di setiap urat benang.
2) Pengiktirafan badan kesihatan dunia
3) Keberkesanan dalam masa 5 minit pemakaian.
4) Mengelakkan kanser payudara dan rahim.
5) Anugerah Superbrand

S-Bolehkah saya memakai Long Bra Premium Beautiful setiap hari? 
J-Ya boleh. Ianya direka cipta selesa dikulit dan badan untuk pemakaian seharian. Basuhan harian juga tiada halangan kerana kainnya yang unik, mudah dan cepat kering(pastikan anda tidak menjemurkan direct di bawah cahaya matahari).

S-Tidakkah ianya boleh kelihatan timbul kesan kita sedang memakai long bra (visible under clothing)?J-Tidak. Ianya hampir tidak kelihatan pakai di badan. Kesan pemakaiannya menyerlahkan keaslian bentuk badan anda sendiri dan badan anda kelihatan tegap dan kemas.

S-Adakah payudara saya akan kelihatan berbeza bentuk dan saiz apabila memakainya?
J-Ya dan tidak. Ianya bergantung kepada pemilihan saiz bra dan saiz cup anda. Ia boleh mengikut kehendak anda. Boleh membesarkan atau mengecilkan saiz payudara dengan hanya pemilihan saiz yang betul.
S- Apakah style/warna yang ada ?
J-Hanya warna hitam sahaja pada masa kini. Warna hitam sesuai dipakai dengan baju apapun. Juga boleh dipakai di bawah baju tipis-seumpama tube dibadan. Juga ianya dihiasi dengan lace tahan lasak dan kukuh (anti-reput).
S-Adakah ianya selesa?
J-Ya. Fabrik yang mengalirkan udara dan nyaman. Juga halus, lembut dan selesa pada kulit. 2 tulang disisi yang lembut dan tidak menyakitkan menyokong tulang kita dan membentuk postur badan supaya tegak dan lurus. Cupnya juga menyokong pejalan dan membentuk payudara menjadikannya padat, pejal, berisi cantik dan uplift (nampak tinggi).

S-Adakah ibu yang menyusu bayi boleh memakai Premium Beautiful dan apakah effect kepada bayi? 
J-Boleh. Premium Beautiful direkacipta sesuai bagi yang menyusu badan. Antara kebaikannya ialah:
1) Produksi susu badan menjadi semakin lancar dan susu tidak akan mengering.
2) Anda tidak akan merasai pembekakan susu jika berlaku gap penyusuan kerana cup Premium Beautiful menyeimbangkan pembesaran buah dada dan produksi susu.
3) Payudara anda tidak akan jatuh. Ini berbeza sekali dengan pemakaian bra biasa yang memberi kesan menekan kebawah yang akan memburukkan keadaan dimana payudara akan jatuh tanpa sedar.
4) Payudara yang lembik akan pejal dengan pemakaian Premium Beautiful.
5) Ciri-ciri long bra Premium Beautiful -'designated specifically for nursing'. -
i) cara penggunaan hanya tarik cup kebawah -mudah dan cepat. Bayi anda tidak akan menunggu lama. Payudara anda akan diampu oleh cup jadi ia tidak akan 'jatuh'
ii) bra cup yang elastik boleh menampung saiz payudara yang 1 size lagi besar. Jika susu datang payudara anda akan membesar 1size.
iii) Bra yang tidak ketat -boleh menganjal dan tidak menghadkan tumbesaran payudara, ini berbeza dengan nursing bra yang lain yang boleh menyebabkan jangkitan kuman dan kesan tidak selesa pada si pemakai.
iv) Cup Premium Beautiful adalah bersifat kapas 'cotton bra' yang mana memberi kesan selesa dan boleh bernafas kepada payudara anda yang mengandungi susu.


No comments:

Post a Comment