Monday 9 April 2012

MENGAPA PERLU MEMILIH TOP CORSET PREMIUM BEAUTIFUL

Tidak dinafikan perdapat pelbagai produk dan kaedah pelangsingan di pasaran yang boleh digunakan untuk kekal sihat dan cantik...tetapi mengapa anda PERLU  MEMILIH PREMIUM BEAUTIFUL (PB)???
KERANA

Top Corset Premium Beautiful merupakan produk yang sangat mengutamakan kesihatan dan bukan kecantikan semata-mata. 70% untuk kesihatan & 30% adalah untuk kecantikan.

TANPA PIL DIET
Kadangkala pengambilan pil diet yang berlebihan boleh merosakkan buah pinggang kita.
TANPA SENAMAN
Bagi anda uang sering sibuk dan tidak mempunyai masa untuk bersenam, PB sangat sesuai untuk kesihatan dan kecantikan. Ini kerana PB merupakan pakaian dalam berteknologi tinggi FIR yang berperanan memecah lemak dalam badan.

TANPA PERLU KE GYMNASIUM

Harga biasanya untuk jadi ahli gym RM120-150/sebulan
Kalau setahun?? dalam RM 140++/setahun
Kekangan masa juga menyebabkan kita tidak disiplin untuk ke gym walaupun sudah menjadi ahli.

TANPA DIET
Dengan memakai PB anda tidak perlu berdiet...Disiplin kah kita dalam pemakanan jika di depan mata terhidang makanan yang lazat-lazat atau 'favourite food'. Dengan pakai PB, secara tidak langsung hidangan yang kita ambil tidak akan jadi berlebihan. So, kita akan berhenti makan sebelum kenyang.

TAK PERLU KE SLIMMING CENTRE

Hanya dengan satu sesi anda belum nampak kesannya. Anda perlu pergi ke rawatan susulan untuk memastikan anda mendapat bentuk badan yang diidamkan. Harga confirm RM3k++(untuk beberapa sesi rawatan)
Bila badan gemuk semula, perlu keluar duit lagi untuk rawatan.

PLUS
PB boleh menjaga dan mempe rtingkatkan tahap KESIHATAN dalaman kita sebagai wanita, KECANTIKAN bentuk badan kita & mampu mempertingkatkan KEYAKINAN diri kita sebagai wanita. Sangat menjimatkan sebagai hadiah kepada diri kita sendiri...(Life Time Waranty)
Miliki Premium beautiful anda hari ini..
sms 013-3361043

No comments:

Post a Comment