Wednesday 18 April 2012

Payudara kembali anjal



Tukarkan payudara anda yang lisut,kendur,leper dan kecil kepada yang
Kelihatan lebih anjal, Nampak lebih besar, Tampak montok, Ketegangan yang jelas, Lebih penuh dan sendat, Lebih anggun dan seksi.

Selamat tanpa kesan sampingan.

Long Bra Premium Beautiful, pemilihan saiz yang betul dan tepat, dapat memperindah payudara dan membentuk garis payudara yang lebih terlihat, dengan menaikkan 1-2 ukuran pada cup payudara Anda. Dengan kuasa tarikan keatas dan menegang yang sempurna, hingga dapat mengangkat payudara dan menyebarkan lemak ke daerah payudara untuk perubahan yang luar biasa. Contoh dari cup B ke C (untuk tubuh yang ramping) atau D (untuk tubuh yang lebih padat). Ia juga bertindak sebagai pembentuk tubuh, sehingga membentuk tubuh akan lebih ramping dan cantik, contoh dari ukuran 34 ke 32.


Perhatian : Selama awal penggunaan (antara 1-2 minggu), mungkin akan terasa sedikit tidak selesa (terutama di bawah ketiak). Boleh lapikkan tisu lembut buat sementara waktu sehingga lemak bawah ketiak (atau buah ketiak) betul-betuk masuk dan terbentuk kedalam acuan cup bra. Tetapi setelah 2 minggu penggunaan, tidak akan terasa lagi. Antara 2-3 bulan, payudara akan terbentuk dan lebih masuk dalam menggunakan bra. Dijamin - Bentuk payudara yang lebih penuh dan montok dalam 6 bulan (penggunaan konsisten sehari-hari). Bantal (bukan span) didalam cawan bra, dapat memindahkan lemak ke tempat betul, berkesan untuk pengangkatan dan payudara yang lebih berisi . Jangan pandang ringan kepada saiz bra anda. Ketahuilah saiz sebenar anda. Hubungi saya untuk lebih lanjut...013-3361043

No comments:

Post a Comment