Saturday 17 March 2012

Jom tukar bra biasa ke SHORT BRA PREMIUM BEAUTIFUL

 
Mana ada wanita masa kini yang tak pakai pakaian dalam...Sesuatu yang penting dalam hidup wanita adalah membeli dan memilih pakaian dalam.. Setiap tahun berapa kali kita ke pasaraya untuk membeli pakaian dalam??? Biasanya wanita suka yang .. yang seksi... yang berenda.. yang mengancam warnanyer, yang seksi... tapi tak ramai yang memilih pakaian dalam kerana unsur kesihatan kan... Kekadang saiz pun tak tahu.. janji muat.. kita beli...Tapi tahukah anda memilih pakain dalam yang salah sebenarnyer mengundang masalah...Antaranya....:


Bentuk badan berubah, lemak atau lebihan terkeluar @ mengelebeh, warna kulit tidak sekata, benjolan2 pada bahagian tubuh dan yang paling bahaya ancaman KANSER


So, fren kena tukar bra lama tu kepada short bra PREMIUM BEAUTIFUL, kerana payudara kembali anjal dgn short bra PREMIUM BEAUTIFUL...Tukarkan payudara anda yang lisut,kendur,leper dan kecil kepada yangKelihatan lebih anjal, Nampak lebih besar, Tampak montok, Ketegangan yang jelas, Lebih penuh dan sendat, Lebih anggun dan seksi.


Jom kita tengok apa fungsi SHORT BRA:· 3 keping jahitan cawan coli berstereoskopik yang dapat menampung payudara agar ia tidak jatuh dan menumpukannya di kedudukan yang betul.
· Diperbuat daripada fabrik Akwatek dan Akwadyne yang sebati dengan air dan disulami dengan cahaya infra merah jarak jauh (Far Infrared Ray) yang direka khas berdasarkan kajian daripada bidang ergonomi.
· Menggalakkan peredaran darah dan kadar metabolism, meningkatkan keanjalan payudara dan menggalakkan pertumbuhan payudara.
· Mempunyai rawan keluli yang berfungsi untuk menegak dan mengukuhkan kedudukan payudara.
· Reka bentuk yang berkuasa mampatan dan tegangan di bahagian depan dapat meningkatkan garis payudara dan menyokong bahagian dada.
· Reka bentuk yang berkuasa mampatan dan tegangan di bahagian belakang pula dapat mengurangkan lemak di bahagian belakang badan.
· Bentuk "U" yang direka pada bahagian belakang badan dapat menonjolkan kontur badan yang menarik.
· Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian.
· Mempunyai kuasa regangan dalam semua hala yang dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubah reka bentuk asalnya.
· Pad dada yang direka khas dapat membentuk payu dara yang lebih mempesona.
· Reka bentuk yang elegan menonjolkan keunggulan produk.

So, apa lagi yang kita nak fikir? Fikir-fikir lama-lama pun kita tak dapat apa-apa jugak...Kalau dah beli pastu rasa sendiri apa perbezaanya...sedap melekat kat badan. Jalan pun confident, boleh meningkatkan tahap kesihatan, apa tunggu lagi...JOM TUKAR BRA......


contact me 013-3361043

No comments:

Post a Comment