Saturday 31 March 2012

Tips memakai PREMIUM BEAUTIFUL



Korset Premium Beautiful ni bukan sebarangan corset. Korset Premium Beautiful tak sama dengan corset lain di pasaran.
So cara pemakaian dan cara penjagaan Korset Premium Beautiful ni berbeza dengan corset2 lain di pasaran..

PANTY & BRA

Jangan pakai panty & bra masa pakai Exclusive Corset Premium Beautiful. Sebab Exclusive Corset Premium Beautiful ini akan bertindak sebagai pengganti seluar dalam dan bra kita yang kita biasa pakai hari-hari tu.
Pakai hanya Exclusive Corset Premium Beautiful untuk mendapat lebih kebaikan FIR (direct contact of FIR fabric dalam Exclusive Corset Premium Beautiful dengan kulit).

MINIMUM 8 JAM SEHARI

Pakai Exclusive Corset Premium Beautiful minimum 8 jam sehari. Tapi kalau lebih dari 8 jam pun sangat digalakkan. Kalau nak cepatkan proses pengecilan/penurunan saiz badan, boleh pakai hingga 20 jam. Tidak ada kesan buruk kalau pakai lebih 8 jam, malah adalah lebih baik.
Macam I pakai time kerja sahaja dalam 11 jam (5 kali seminggu). Minimum 8 jam tu untuk full set yet. Malam boleh pangkai waist nipper masa tidur. Cepat kesannya tau kat perut!

MASA KE TANDAS

Kalau ke tandas, untuk lebih mudah dan pantas membuang, just angkat waist nipper separuh. Lepas tu turunkan long girdle (macam biasa kita buat dengan seluar dalam). Dan membuanglah macam biasa…he..he.
Mula-mula akan rasa agak kekok tapi lama-lama pakai PB masa pergi toilet perkara biasa sahaja.

MASA HAID/PERIOD

Kalau masa haid/period, boleh pakai seluar dalam/panty untuk senang pakai pad. So, masa period pun mesti pakai Exclusive Corset Premium Beautiful ni okey.
DRINK 8 GLASSES OF WATER
Minum air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari semasa pakai Exclusive Corset Premium Beautiful. FIR dalam Exclusive Corset Premium Beautiful memerlukan air yang cukup dalam badan kita untuk bertindak.
Kalau tiba-tiba terasa kepeningan semasa pakai Exclusive Corset Premium Beatiful, cepat-cepat minum air.

KRISIS PENYEMBUHAN

Krisis penyembuhan atau healing crisis adalah normal dan sementara. Ini menandakan badan sedang mengeluarkan toksid. Sakit kepala, pening, gatal dan sakit belakang adalah perkara biasa bagi pengguna Premium Beautiful kali pertama. Bersabar dan teruskan memakai PB.

MASA BASUH

Basuh ikut instinct hygenic anda. Maknanya kalau anda rasa Exclusive Corset Premium Beautiful masih bersih dan tidak berbau boleh teruskan pakai. Tapi kalau Exclusive Corset Premium Beautiful mula berbau atau gatal itu petanda time basuh sudah tiba!
I basuh long girdle setiap hari (basuh malam dan sidai bawah kipas – cepat kering), long bra 2-3 hari sekali dan waist nipper seminggu sekali (sebab nipper tak kena direct contact dengan kulit).

CARA BASUH

Basuh Exclusive Corset Premium Beautiful dengan cucian tangan sahaja. Elakkan memerah/memintal dengan kuat.
Masukkan separuh air bersih dalam baldi dan campur sedikit Exclusive Corset Premium Beautiful Wash atau apa-apa jenis liquid detergen yang lembut (jangan guna sabun serbuk). Kemudian celup dan basuh PB dengan dengan tangan.
Bilas Exclusive Corset Premium Beautiful hingga bersih dan sangkut pada penyidai dalam bilik air supaya air basuhan PB menitik dan kering. Boleh juga keringkan PB dengan tuala bersih.
Bila air tidak menitik lagi, boleh sidai Exclusive Corset Premium Beautiful dalam bilik bawah kipas.
Exclusive Corset Premium Beautiful akan kering dalam masa 4-6 jam so masa terbaik untuk basuh ialah masa balik dari kerja. Esoknya boleh pakai lagi.

PANTANG LARANG

Jangan basuh Exclusive Corset Premium Beautiful dengan mesin basuh atau memerah dengan kuat.
Jangan iron atau dry clean.
Jangan jemur bawah direct sunlight (cahaya matahari).
Jangan basuh dengan sabun serbuk.


BUY NOW

CALL

HOTLINE 

013-3361043

No comments:

Post a Comment